CONTE: TE QUIERO... CASI SIEMPRE


Avui hem treballat amb el conte TE QUIERO... CASI SIEMPRE de Anna Llenas. Aquest, conta la història de dos amics que s'estimen molt però, de sobte, les seves diferències comencen a empipar-los i arriba un moment que es molesten. Però, se n'adonen que les diferències no significa que no puguin ser amics sino que això enriqueix més l'amistat. D'aquesta manera, també ens ensenyen que si al meu amic li molesta alguna aspecte de la meva persona, m'ho ha de dir i, si jo puc, he de pensar en si puc canviar-ho una mica o suavitzar-lo. 

Ens ha agradat molt i la conversa ha estat molt enriquidora. Alguns s'han quedat amb que un dia podem ser amics d'uns i un dia d'uns altres, sense deixar de ser amics dels primers. Un dia podem jugar amb uns amics i al següent jugar amb altres. De vegades, ens barallem amb els nostres amics però no vol dir que no ens estimem sino que ha passat algun esdeveniment que no m'ha agradat. Demanar perdó sempre és la millor solució. 

Comentaris