NOM DE LES TAULES

Demanem que escrigui cadascú el nom que a ell li agrada per la taula
Dos taules directament escriuen el que la majoria vol
Una “gatos rosas”
I una altra “mariposas”
Però resulta que alguns infants de la classe no havien posat el que volien, no havent donat la seva opinió.
Hem tornat a repetir l’exercici i havien de posar cadascun el seu, un altre, d’allò que li agradaria.  En secret, sense dir-li als altres. Ha sortit una riquesa impressionant.

Una vegada TOTS han posat el que ells voldrien, els hi donam un paper de color rosa, on només poden escriure UN nom, el que entre tots triïn.

Amb diferents tècniques de votacions, la majoria a mà alçada votant: a qui li agrada “papallona”?, i fent recompte de vots han arribat al consens. Però en altres, cadascú votava el seu i d’aquí no sortien. Fins i tot en una taula, havien decidit ajuntar els dos que més els hi agradava: monoperropolicia però quedava molt estrany. A una altra taula tampoc es posaven d’acord amb el nom així que hem donat la consigna en aquella taula de: si no poguessis agafar el teu, quin t’agradaria? I és en aquest moment que ens ha sortit el nom de la taula: dofins.

Ara que tenim el nom, ens falta el nostre logo!! Anem a fer-ho. Fem diferents tècniques també: uns fan el dibuix entre tots, cadascun aporta i dibuixa un part de l’animal. En altre, han decidit que cadascun dibuixa l’animal i així n’hi haurà molts (papallones).


Què ha passat? Alguns dibuixos, sobretot els que eren compartits, han sortit molt diversos, i fins i tots algú ha expressat: “ha quedat feo”. I què fem? Doncs, aplicant una tècnica que hem vist al bloc d’una altra l’escola (http://eivissatic.blogspot.com.es/2016/11/la-papallona-de-naustin-avaluacio_10.html) els hi hem posat una imatge real de l’animal i entre tots podien o retocar el seu o fer-ne un de nou. I així ha quedat el resultat!  





Comentaris