UN RATET A L'ESTORA: Conte l'Illa de l'avi

Bon dia boixos i boixes! 😁😁😁

Com estau?? Com han anat les vacances de Setmana Santa? Rares veritat?😅

Aquí vos deix un vídeo d'un conte que m'encanta i volia compartir amb voltros.  Vinga!!! Anau a cercar una estora o un coixí i seis còmodes a disfrutar-ho!! 💃💆Pensau que podeu anar aturant-lo per veure millor les escenes del conte, val la pena perquè les imatges son precioses.

Aquí vos deix un enllaç amb un ANUNCI del conte perquè veieu millor com és de xuli:


I aquí teniu EL CONTE 💫:



Després de veure el vídeo, m'agradaria que contestàssiu a les preguntes que trobareu a l'enllaç i m'envieu una foto de la vostra feineta al correu. Triau un dels 3 'enllaços, el que vos vagi millor, si teniu la lletra gran millor agafau "PAUTA AMPLA".

PREGUNTES AMB PAUTA AMPLA:

https://drive.google.com/file/d/17xRjtLdrChHkIpBwTzMWVZlG2C2OooXB/view?usp=sharing

PREGUNTES SENSE PAUTA:

https://drive.google.com/file/d/1hd81xQKgLgycC_J8MDT87CzPpEQNJfxf/view?usp=sharing

PREGUNTES AMB PAUTA "PETITA":
https://drive.google.com/file/d/1OdXorA0WLUQHQjXs4NCyNdASVXKJuLak/view?usp=sharing



Una abraçada i que tengueu un bon dilluns!!!💜💜😘😘

Comentaris

  1. Hola Sandra, m'està agradant molt el teu video.

    Crec que el conte tracta d'un nen que el seu avi té una illa. I van en barco a l'illa i troben alguna cosa quan la visiten. Vaig a continuar amb el conte.
    CIRO.

    ResponElimina
  2. Hola Ciro!! Estic contenta que t'agradi el vídeo. :)

    He vist que tu i el teu germà estau fets uns autèntics científics!! Els experiments que feis són molt xuliiis!
    M'agrada que t'hagis fet una idea del conte només amb el títol i la portada. Com ja hauràs vist, no anaves mal encaminat...

    ResponElimina
  3. Hola Sondra soc na Ana el conte que as llegit m'agradat molt et mando abrasades.

    ResponElimina
  4. Qué bé que t'hagi agradat Ana :) Esper que hagueu passat un ratet agradable igual que jo :)
    Besitoss

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada