LES VOSTRES RECEPTES!


Holaaa! Aquesta entrada és per compartir amb tots les receptes que m'heu enviat. He pensat que era més fàcil compartir-vos la carpeta de Google Drive directament.

Els vídeos que m'heu enviat són genials! A mem si haureu d'anar a Marter Chef, eeeh! M'hauria encantat poder provar tots els plats que heu elaborat. Però bé, pensau que ara tots tindrem un munt de receptes per fer, què guay!!!

Vos coment un poc el que trobareu a la carpeta: 

En Ciro ens ensenya a fer "Huevos mole"

N' Aura presenta una recepta per fer crepes.

N'Elena ha fet un bescuit de galletes i xocolata.

N'Ana ha fet galletes d'oli juntament amb en Xavi i en Joan, els seus germans.

N'Unai ha fet panadetes de pernil salat.

Na Candela ha fet galletes de mantequilla. Vos he compartit les seves fotos perquè el vídeo encara no l'he pogut obrir.

Crec que per VEURE ELS VÍDEOS els heu de DESCARREGAR.


Aquí teniu l'enllaç per copiar i aferrar a la barra del cercador (per si l'altre no vos va bé):
https://drive.google.com/drive/folders/14yJRNnEW2WEPJrXzu0FxQkts9HknAcY5?usp=sharing

La recepta de n'Hugo no he sabut descarregar-la, però l'he obert al dropbox. Vos comparteixo els enllaços, esper que els pogueu veure. N'Hugo ens explicar com fer pà:


Aquests enllaços els heu de copiar i pegar a la barra del cercador:

https://www.dropbox.com/home/Hugo?preview=20200429_171852.mp4




Ja que voltros heu fet vídeos, jo també vos penjo un vídeo meu 👧😁:


Feis clic aquí per veure el vídeo


En principi vos he compartit tots els vídeos de receptes que m'heu enviat. Però reconec que tenc molts de mails vostres i pot ser que m'hagi deixat algun. Si és així, avisau-me per favor i el penjo.

Gràcies!!!

Comentaris