Demanem que escrigui cadascú el nom que a ell li agrada per la taula
Dos taules directament escriuen el que la majoria vol
Una “gatos rosas”
I una altra “mariposas”
Però resulta que alguns infants de la classe no havien posat el que volien,
no havent donat la seva opinió.
Hem tornat a repetir l’exercici i havien de posar cadascun el seu, un
altre, d’allò que li agradaria. En
secret, sense dir-li als altres. Ha sortit una riquesa impressionant.
Una vegada TOTS han posat el que ells voldrien, els hi donam un paper de
color rosa, on només poden escriure UN nom, el que entre tots triïn.
Amb diferents tècniques de votacions, la majoria a mà alçada votant: a qui
li agrada “papallona”?, i fent recompte de vots han arribat al consens. Però en
altres, cadascú votava el seu i d’aquí no sortien. Fins i tot en una taula,
havien decidit ajuntar els dos que més els hi agradava: monoperropolicia però
quedava molt estrany. A una altra taula tampoc es posaven d’acord amb el nom així
que hem donat la consigna en aquella taula de: si no poguessis agafar el teu,
quin t’agradaria? I és en aquest moment que ens ha sortit el nom de la taula:
dofins.
Ara que tenim el nom, ens falta el nostre logo!! Anem a fer-ho. Fem
diferents tècniques també: uns fan el dibuix entre tots, cadascun aporta i
dibuixa un part de l’animal. En altre, han decidit que cadascun dibuixa
l’animal i així n’hi haurà molts (papallones).
Què ha passat? Alguns dibuixos, sobretot els que eren compartits, han
sortit molt diversos, i fins i tots algú ha expressat: “ha quedat feo”. I què
fem? Doncs, aplicant una tècnica que hem vist al bloc d’una altra l’escola (http://eivissatic.blogspot.com.es/2016/11/la-papallona-de-naustin-avaluacio_10.html)
els hi hem posat una imatge real de l’animal i entre tots podien o retocar el
seu o fer-ne un de nou. I així ha quedat el resultat!
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada